לוגו ענפ

ציפוי אמבטיה פגומה: כל השלבים לתוצאה מושלמת

אם הגעתם לכאן כנראה שהאמבטיה שלכם חייבת טיפול עזרה ראשונה, וגם לא תאמינו באיזו קלות ניתן לעשות זאת. ציפוי אמבטיה מיועד לא רק לנזקים, אלא גם לאלו אשר רוצים לוודא כי האמבטיה שלהם תישמר במצב חדש לטווח הארוך. על ידי שימוש בחומר ציפוי איכותי ובחירה בשירות המקצועי ביותר, תוכלו לקבל  מראה חדש לאמבטיה ולמנוע בה נזקים של לכלוך, שריטות, פגמים ולחסוך את השיפוץ הארוך והמיותר שרציתם לעשות.  

מאת צוות האתר

ציפוי אמבטיה – מה זה אומר?

אחד הפתרונות היעילים לחידוש האמבטיה וקבלת תוצאה עמידה ויוצאת דופן, הוא על ידי ציפוי אמבטיה. עם זאת חשוב לזכור ציפוי אמבטיה לא יתאים תמיד לכל אמבטיה ולכל סוג נזק, אם האמבטיה מלאה בחלודה או עם נזק כבד, לא בהכרח שזהו הפתרון האולטימטיבי. עם זאת, שיטת ציפוי אמבטיה היא פשוטה וחסכונית לקבלת מראה חדש באמבטיה שתמיד רציתם, זאת ללא הצורך בשיפוץ כל חדר האמבטיה ומבלי להישאר ללא חדר רחצה לתקופת זמן. 

פעולת ציפוי אמבטיה מתאימה כמעט לכל סוגי האמבטיה, אם זה אמבטיה אקרילית או אמבטית פח, ומכל האפשרויות השונות של חידוש אמבטיה, היא גם הזולה ביותר. אך כמובן שיש לכך גם השלכות וצריך לשים לב אליהן, סוג זה של חידוש אמבטיה, ללא מניעה קפדנית של נזקים באמבטיה, תשמר לכם לטווח הקצר יותר. 

השלבים בתהליך ציפוי האמבטיה 

את ציפוי האמבטיה לא היינו ממליצים לכם לעשות לבד, אומנם עם הידע הנכון זה אולי אפשרי, אבל התוצאה הסופית של איש מקצוע עם שנים של ניסיון בתחום, תהיה שונה לחלוטין ועמידה הרבה יותר, זה בטוח. אלו השלבים הנדרשים לביצוע תהליך ציפוי אמבטיה:

  • זיהוי הנזק – כמו שאמרנו, לא בכל אמבטיה מומלץ לבצע ציפוי, לכן יש חשיבות רבה בזיהוי מקצועי של סוג האמבטיה, הנזק במידה וקיים והפתרון המתאים ביותר עבורכם. אכן יש מקרים בהם ציפוי אמבטיה יכול להחזיק אך על פי הבחנה נכונה, יהיה ניתן להסיק שהוא לא יחזיק להרבה זמן בעקבות הנזק ונמליץ על פתרון יעיל יותר לחידוש אמבטיה.
  • הכנה לציפוי -לפני שלב הציפוי, חשוב להסיר את כל השכבה הישנה, זאת על ידי ליטוש של אותה שכבה קיימת וניקיון כימיקלי שיסיר את כל השאריות והלכלוכים הקשים מסביב. לאחר שהסתיימה עבודת הליטוש, ניתן להתחיל להכין את השטח לקראת תהליך הציפוי עם ציפוי של כל האזור בניילונים למעט האמבטיה כמובן על מנת לשמור על סביבת עבודה אסתטית. 
  • יצירת שכבה חדשה – פעולת החידוש כאן מתבצעת על ידי תיקון תחילה של הנזקים או הפגמים הקיימים, ולאחר מכן התזה מרובה של כמה שכבות מחומר ציפוי איכותי, עד לקבלת שכבה אחידה וחלקה ותוצאה סופית של אמבטיה מבריקה וזוהרת. תוך מספר שעות תוכלו לקבל את האמבטיה החדשה שלהם וכבר באותו היום ליהנות ממנה, לאחר הייבוש של החומרים.
אמבטיה זוגית

מהם היתרונות של ציפוי אמבטיה? 

אלו היתרונות אשר תוכלו ליהנות מהם לאחר הבחירה בחידוש האמבטיה על ידי שיטת הציפוי: 

  1. מראה אסתטי וחדש – אפשר לומר כי המקום הלגיטימי ביותר שרמת האסתטיות בו תהיה גבוהה, הוא חדר הרחצה שלנו. במקום אליו אנחנו מגיעים בסוף היום על מנת להתנקות ולהרגיש רעננים ונקיים, ואיך זה יקרה באמבטיה עם חלודה, לכלוכים או פגמים? סביר להניח שהתחושה תהיה פחות נעימה. על ידי ציפוי אמבטיה, תוכלו להיות בטוחים כי מראה האמבטיה ישמר כחדש ונקי לאורך זמן. 

  2. איכות החומר – ישנה חשיבות רבה לשימוש בחומרים איכותיים בתהליך הציפוי, הם אלה שקובעים בסופו של דבר את טווח הזמן והעמידות של האמבטיה בזמן השימוש בה לאחר סיום תהליך הציפוי. ציפוי איכותי משמר את איכות האמבטיה לאורך זמן, ומעניק לכם אמבטיה עמידה יותר בפני נזקים וחומרי ניקוי שונים.

ציפוי אמבטיה הוא אכן פתרון יעיל ברוב המקרים, בעיקר כאשר אתם צריכים עבודה מהירה וחסכונית לחידוש אמבטיה שתישאר לתקופה של כמה שנים לפחות. אם האמבטיה שלכם כבר ישנה או צריכה תיקון בעקבות נזקים קטנים – צרו איתנו קשר עוד היום, הצוות המקצועי של ע.נ.פ תיקון אמבטיות ישמח לענות לכם על כל שאלה, ולחדש לכם את האמבטיה עם הציפוי האיכותי ביותר.

יש לכם שאלה? קבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות

קבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונדאג לחזור אליכם בזמן הקרוב:

רוצים לדבר עכשיו? חייגו אלינו: 073-7605022