לוגו ענפ

חידוש חדר אמבטיה: איך תיקון אמבטיה עושה את העבודה?

כמה קל לזרוק פשוט את האמבטיה הישנה עם הפגמים המעטים, ולהחליפה באמבטיה חדשה ואיכותית יותר. ובכן, תנו לנו לגלות לכם, כי חדר הרחצה שלכם יכול לקבל שדרוג גם עם אותה אמבטיה בדיוק – זאת על ידי תהליך פשוט של חידוש אמבטיה, אשר יחזיר לה תוך כמה שעות את המראה החדש, כמו ביומה הראשון.

מאת צוות האתר

בגלל פגם באמבטיה – לא שוברים את האריחים  

כמה פעמים קרה לכם שרהיט או מוצר מסויים בבית כבר הפך לפגום, ישן ולא נראה שמיש במיוחד? זה יכול לקרות כמעט עם כל דבר בימינו, השאלה האמיתית היא מה אתם בוחרים לעשות עם אותו מוצר – לזרוק או לתקן? לא תאמינו איך המוצר הזה שכמעט הרסתם לחלוטין וזרקתם – יכול להראות חדש לגמרי.

קבלנים או דיירים שנוהגים לשפץ או לחדש את חדר האמבטיה, נתקלים בלא מעט תאונות על הדרך. בין היתר תאונה יכולה להיות שבר מסויים על האמבטיה עצמה. הלב של חדר האמבטיה.

בהמשך לרעיון הקודם של חידוש המוצר – כך בדיוק ניתן גם לחדש את האמבטיה. במקום לשבור, להוציא ולקנות אחת חדשה – הכירו את פתרון חידוש האמבטיות, להפוך את  האמבטיה הישנה שלכם לחדשה כבר באותו היום. האמבטיה קיבלה מכה? לא נורא – יש לנו את הפתרון לזה.

כיצד ניתן לחדש ריצוף בחדר אמבטיה או אמבטיה ב-3 שלבים?

כיום ישנן כמה שיטות שונות לחידוש אמבטיה, כאשר כל שיטה מותאמת באופן אישי לטיפול הנדרש לאחר אבחון הנזק והפגמים. בכל שיטה שתבחרו, ישנם  כמה שלבים מדויקים שיפתרו לכם את הבעיה באופן המושלם ביותר: 

  1. ליטוש – לאחר אבחון הפגמים או הנזק שנגרם לאמבטיה, ראשית חשוב לבצע ליטוש. זאת על מנת להוריד את השכבה העליונה של האמבטיה, ובכך גם לחטא ולנקות את אותה לקראת פעולת החידוש. 
  2. בחירת חומרים מתאימים – בהתאם לסוג האמבטיה והנזק הקיים, יש צורך בבחירת החומרים המתאימים ביותר לתהליך ובאופן החידוש המתאים לבעיה. אלו הדברים שבעל המקצוע ידע להתאים לכם באופן מדויק, עבור תוצאה מושלמת לבסוף. 
  3. תהליך החידוש – קיימים כמה פתרונות יעילים לחידוש אמבטיה, הפתרון הנפוץ והמומלץ ביותר בעיקר עבור נזקים קשים, הוא הלבשת אמבטיה. גם במידה ויש לכם פגם משמעותי באמבטיה, ניתן ליצור אמבטיה אשר 'תתלבש' על האמבטיה הישנה והפגומה, ותוך כמה שעות ללא שבירה או שיפוץ של שום דבר, תקבלו אמבטיה מחודשת ונקייה. 
אמבטיה בעיצוב שחור ולבן

אמבטיית אקריל או פח – מה עדיף? 

שני סוגי האמבטיות הנפוצים ביותר הם אמבטיות אקריל ופח, לא תמיד ניתן להבחין בקלות בהבדלים אבל אכן ישנם הבדלים די בולטים. אז איך נדע איזו אמבטיה מתאימה לנו? נפרט לכם כאן על היתרונות והחסרונות של כל סוג אמבטיה, אתם תחליטו:

אמבטיית אקריל

אופן הייצור של אמבטיות אקריל, הוא על בסיס חומר אקרילי כמובן אך גם על ידי חומרים פלסטיים ובשיטת ואקום מיוחד. היתרון הנוצר בתהליך ייצור זה, הוא היכולת עמידות לטווח הארוך של אמבטיה אקרילית, והעובדה שהיא כלל לא יכולה להחליד. יתרון נוסף, הוא גמישות חומר האקריל אשר מסייעת במניעת נזקים כבדים. רק במקרה בו מתבצע תיקון לא נכון או תהליך הלבשה תקול, כל נזק שיגרם יהיה משמעותי יותר. 

אמבטיית פח

בעבר אמבטיות הפח היו נפוצות יותר, הן קלות יחסית במשקלן, די עמידות וגם לא יקרות בייצור שלהן. אולם עדיין, עם הפתרון שניתן להעניק כמעט לכל נזק באמבטיה, החסרונות בסוג זה גוברים על היתרונות השונים. אמבטיות פח מתחלדות בקלות ובמקרים של נפילות חפץ או שריטות, הנזק יכול להחמיר ולהיות אף קשה יותר בגלל שכבת הציפוי הדקה שבאמבטיה זו. 

 

נשמע פשוט מדי? כי זה אכן יקל עליכם משמעותית, בהוצאות הכספיות וגם בזמן ההמתנה לקבלת האמבטיה שאתם רוצים כבר לשקוע בה בסוף היום. כל עוד תבחרו בצוות המקצועי ביותר, אשר יוכל להעניק לכם את הפתרונות המתקדמים לטווח הארוך, תוכלו להיות בטוחים שתוך כמה שעות תידהמו מהתוצאות. האמבטיה שלכם ישנה מדי? הפגמים השונים לא מפסיקי להופיע? צוות המומחים של "ע.נ.פ תיקוני אמבטיות" – מחכים כבר לשיחה שלכם

 

יש לכם שאלה? קבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות

קבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונדאג לחזור אליכם בזמן הקרוב:

רוצים לדבר עכשיו? חייגו אלינו: 073-7605022