לוגו ענפ

חידוש ג'קוזי אמבטיה

הדבר המפנק ביותר שאנחנו יכולים ליהנות ממנו בכל סוף יום, זו אמבטיה חמה ונעימה, ואם זה ישלב גם ג'קוזי מהנה בחדר הרחצה שלנו, לא נתנגד לשקוע שם גם כמה שעות. אך ישנם מצבים בהם הג'קוזי "מזדקן", כבר החל להחליד ואף לצבור פגמים לאורך הזמן. הדרך היעילה ביותר להציל אותו בזמן, זה באמצעות ביצוע עבודת חידוש ג'קוזי אמבטיה אשר תשדרג לכם את הנראות ואת חווית השימוש, או במילים פשוטות יותר – תהפוך אותו לחדש.

מאת צוות האתר

ג'קוזי מיושן הופך לפחות שימושי

כולנו יודעים כי חדר הרחצה בבית הוא המקום האולטימטיבי לסיים בו את היום ולהירגע, וכאשר זה כולל גם ג'קוזי אמבטיה שמחכה לנו על מנת לשקוע בו וליהנות, אנחנו היינו רק מחכים כבר לסוף היום לרגע הזה. זוהי דרך מצוינת להירגע אחרי יום ארוך בעבודה, הג'קוזי יכול לשמש ליותר מסתם רחצה, הוא יכול לשמש גם לעיסוי הרפיה לגוף ולנפש.

אם יש לכם ג'קוזי אמבטיה בחדר הרחצה שאתם לא משתמשים בו כראוי, אנחנו רק יכולים להניח כי הוא ישן ואולי כבר יש בו גם כמה פגמים שהופכים אותו לפחות מושך בסוף היום. שזה לא מה שימנע מכם להרגיש כמו מלכים בסוף כל יום, המוצר כבר נמצא אצלכם, אז למה בעצם שלא תיהנו ממנו? ולא תאמינו באיזו קלות אתם יכולים להפוך את מראה הג'קוזי לחדש לחלוטין.

אמבטיית זרמים

היתרונות של חידוש ג'קוזי

הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשמור על איכות הג'קוזי אמבטיה שלכם, היא על ידי תחזוק ראוי ונכון בכל תקופה. אם אתם נוהגים להשתמש מדי יום באמבטיה וליהנות מהעיסוי המפנק ואולי אף מוסיפים סבונים מפנקים לאווירה, לאורך הזמן כל החומרים השונים עלולים לפגוע בציפוי הקיים והשימוש הרב גם עלול ליצור שריטות או פגמים שונים.

על ידי חידוש האמבטיה מדי תקופה, תוכלו ליהנות מג'קוזי אמבטיה במראה חדש ואסתטי כל הזמן וזה משדרג משמעותית כל חווית הרחצה. בעת חידוש ג'קוזי, הציפוי נעשה עם חומר האקריל יחד עם שכבות חיזוק והתהליך נעשה בדיוק כמו בחידוש אמבטיה אקרילית.

היתרון הבולט של חידוש ג'קוזי הוא הכסף הרב שתוכלו לחסוך, במקום לקנות ג'קוזי חדש שהעלות שלו תהיה לא זולה, תוכלו לקבל את הג'קוזי הקיים במראה חדש לגמרי ואף מחומרי ציפוי שישמרו על המראה שלו גם לטווח הארוך. החומר האקרילי הוא חזק משמעותית מפני פגיעות ושריטות וניתן לתקן בקלות כל פגם שיופיע על ידי בחירה בחברה המקצועית ביותר לביצוע העבודה.

חברת ע.נ.פ מתמחה בכל הקשור לתיקון וחידוש אמבטיות, עם ניסיון של שנים וצוות מקצועי, תוכלו לקבל ג'קוזי אמבטיה מחודש ואיכותי אשר ישמש אתכם לטווח הארוך ותוכלו להתפנק בו בנוחות עוד הרבה זמן. צריכים חידוש לג'קוזי בחדר הרחצה? צרו איתנו קשר עוד היום.

יש לכם שאלה? קבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות

קבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונדאג לחזור אליכם בזמן הקרוב:

רוצים לדבר עכשיו? חייגו אלינו: 073-7605022