לוגו ענפ

המדריך המלא לחידוש אמבטיה

אמבטיות עמידות אולם עם השנים, חומרי הניקוי, בלאי טבעי או מכות חזקות – גם האמבטיות העמידות ביותר עלולות להינזק. חידוש אמבטיה יכול להיות יקר מאד אולם יש דרכים לחדש את האמבטיה גם בלי לשבור תוכנית חסכון

מאת צוות האתר

החלפת אמבטיה עולה כסף רב – מלבד עלות הכלים הסניטריים יש לקחת בחשבון עלות עבודה גבוהה: פירוק ופינוי של האמבטיה הקיימת, פירוק ופינוי של החיפוי והריצוף סביבה, החלפת צנרת והתאמתה לאמבטיה החדשה, איטום ורובה, התקנת האמבטיה החדשה – הרבה כסף, והרבה כאב ראש. שיפוץ שכזה יכול להימשך גם מספר שבועות ובמידה ובוחרים להמשיך ולגור בדירה בזמן השיפוץ – התחושה תהיה של מגורים באתר בנייה.

שיפוץ הכולל החלפת אמבטיה אינו האפשרות היחידה. ישנן אפשרויות זולות ומהירות בהרבה אשר יאפשרו לכם ליהנות מאמבט כמו חדש תוך מספר שעות ובמחיר שווה לכל נפש.

ממה אמבטיות עשויות ומה זו אמבטיה אקרילית?

אמבטיות היום מגיעות בשלל צבעים וצורות: הן יכולות להיות צמודות לקיר, שקועות, ניצבות עצמאית או בשלל אפשרויות אחרות. גם החומרים מהן אמבטיות עשויות יכולים להשתנות. אמבטיות שמותקנות בבתים חדשים הן לרב אמבטיות אקריליות. בבתים ישנים יותר לרוב נמצא אמבטיות פח דק מצופה באימייל אך גם אמבטיות פח עבה קיימות בשוק. אחד היתרונות באמבטיות אקריליות הוא שכיוון שהן עשויות ביציקה ניתן ליצור אותן למעשה בכל צורה אשר רצויה למזמין האמבט.

אמבטיה אקרילית היא הנפוצה בין האמבטיות החדשות. הן עשויות מאקריל בשיטת יציקה מיוחדת הכוללת ואקום וחיזוק פיברגלס בתחתית. לאמבטיות אקריליות ישנם יתרונות רבים: הן עמידות, אינן מפתחות חלודה וניתן לחדש אותן בקלות.

אמבטיה בעיצוב שחור

איך נדע איזו אמבטיה מותקנת?

רצוי להתייעץ בבעל מקצוע כדי לקבל תשובה מוסמכת אולם יש כלים בהם נוכל להיעזר כדי לקבל מושג. אם לחיצה על הדפנות מגלה חומר שהוא קשיח לחלוטין, מדובר בציפוי מסוג אמייל, ולא באמבטיה אקרילית. אנשי מקצוע יודעים לזהות גם על פי צליל הנקישה האם מדובר באמבטיית פח או אמבטיה אקרילית שהן שני סוגי האמבטיות אשר ניתן היום למצוא בשוק הישראלי.

תיקון סדק באמבטיה אקרילית

ישנן שתי שיטות מומלצות לחידוש אמבטיות:

  • ניקוי וליטוש, מילוי ותיקון נזקים "כבדים", ציפוי בחומרים מתאימים. החומרים בהם משתמשים משתנים בהתאם לסוג האמבטיה.
  • הלבשת האמבטיה הקיימת באמבטיה אקרילית פנימית – בדומה להחלפת "פנימית" בצמיג של רכב – שיטה זו ניתן ליישם על כל סוג אמבט.

 

נזקים לאמבטיות יכולים להיגרם מסיבות רבות: שימוש תכוף בחומרי ניקיון חומציים או חזקים, נפילת חפץ כבד, שריטות ואפילו בלאי רגיל. תיקון סדק באמבטיה אקרילית לרב אפשרי על ידי שימוש בחומרי מילוי מתאימים וציפוי מחדש. לעתים, כאשר הנזק גדול מדי, יהיה צורך לעבור לשיטת ההלבשה על מנת לפתור את הבעיה.

יתרונם של אנשי המקצוע בתחום

בעידן ה DIY רבים שואלים את עצמם – למה שלא נבצע את העבודה בעצמנו? התשובה טמונה באיכות התוצאה שתקבלו. על מנת לעשות עבודה באיכות גבוהה, ובפרט כזו אשר תחזיק מעמד לאורך זמן – חשוב להכיר את רזי העבודה והתחום לעומק. מקצוען ידע לזהות את החומרים מהם האמבטיה בנויה ולהציע פתרון מתאים בהתאם לסוג האמבטיה. חידוש אמבטיה אקרילית בחומרים מתאימים יתרום למראה ולאיכות התוצאה. משך הזמן שיידרש לשם יישום הפתרון יהיה מועט כאשר אנשי מקצוע מנוסים יבצעו אותו, וכמות הלכלוך – מינימאלית.

בעלי מקצוע ידעו להציע את הפתרון המתאים ביותר לחידוש האמבטיה, במינימום זמן ומחיר ואפילו לכלול פתרונות משלימים כגון תיקון אריחים סמוכים.

יש לכם שאלה? קבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות

קבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונדאג לחזור אליכם בזמן הקרוב:

רוצים לדבר עכשיו? חייגו אלינו: 073-7605022